نتیجه بازی پرسپولیس فولاد بر می گردد: 3 بر صفر!
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

نتیجه بازی پرسپولیس فولاد بر می گردد: 3 بر صفر!

  • vahid gholipor soleimani
  • دو شنبه 20 مرداد 1393برچسب:, , 11:18

نتیجه بازی پرسپولیس فولاد بر می گردد: 3 بر صفر!

سرپرست فولاد مدعی به تازگی مدعی شده است که تمامی جریانات اتفاق افتاده برای فولاد به خاطر بازی این تیم با پرسپولیس بوده و از این پس کمتر این جریانات رسانه ای خواهد شد.

اما همان طور گه پیش از این اعلام کردیم، خبر رسیده پس از بازی پرسپولیس و فولاد، سرخپوشان پایتخت که بسیار به کارت‌های پایان خدمت اهوازی‌ها حساس شده‌اند، در نامه‌ای محرمانه به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام کردند که احمد عبدالله زاده بازیکن فولاد نیز با توجه به کارت پایان‌ خدمتی که دارد حق حضور و بازی مقابل سرخپوشان را نداشت.

احمد عبدالله زاده یکی از بازیکنانی است که روی آن بحث زیادی است، تا به این لحظه مسوولان سازمان لیگ به قرمزپوشان جوابی نداده‌اند اما به زودی با توجه به پیگیری پرسپولیسی‌ها به آنها قول داده شده که این موضوع پیگیری می‌شود.

تغییر نتیجه به نفع پرسپولیس

باید دید اگر این بازیکن سرباز بوده باشد آن وقت تکلیف نتیجه این بازی چه می‌شود؟ یعنی به خاطر تخلف یک بازیکن، باید تیمی را بازنده کرد؟

احتمالا هواداران پرسپولیس قبول دارند که باخت به فولاد مرتبط به یک یا دو بازیکن فولاد نبوده و پرسپولیس در این بازی آنقدر بد ظاهر شده که اگر فولاد با تعداد نفرات کمتری هم بازی می کرد آنها راه به جایی نمی بردند. شاید هم با پیگری‌های بیشتر نتیجه این بازی به سود سرخپوشان تغییر کند اما آیا با این روش می توان مابقی تیم ها را هم شکست داد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید